Saturday, September 10, 2011

..Tuhan beri aku cinta...

....pagi ni sempat BW blog 'travelog usahawan muslim'........ada dipost lagu ni...
sebenarnya saya dah lama minat & sukakannya...lirik..melodi dan segalanya sangat indah buat saya...sangat2 suka saya mendengar..terutama bila kesunyiaan melanda...tapi x lah sampai fanatik sangat.....sekadar menumpang persamaan rasa hati....dan mencurah isi hati...seolah2 berkongsi cerita & pengalaman bersama si penyanyi..penulis lirik dan mereka yang berkaitan dgnnya...syabas buat mereka..atas lagu yang indah ini...terhibur saya dalam mengisi hari2 yang kian ke akhirnya...

....mengikuti lirik...menghayati rintihan sipenyanyi...rasanya x menjadi kesalahan memohon padaNya...agar diberikan 'CINTA' itu...namun segalanya biarlah seADAnya...'.dia' juga berhak bahagia...tidak di 'hina' akan keinginannya untuk itu...asal betul pada batas2nya...kerana soal 'hati' & 'perasaan' tersangatlah subjektif....sangat berbeza antara individu...namun..apakah 'mereka' mengerti............

namun itulah realitynya..terkadang..'bercinta' tidak semestinya 'memiliki'....
itulah hakikat sebuah kehidupan...

...CINTA kepada Illahi...itulah yang utama...dan kekal...

No comments:

Post a Comment