Thursday, September 8, 2011

.....degupan kian kencang....

...ari ni lalu wall seorang teman.....terbaca...alhamdulillah,beliau suami isteri telah di terima...
mendapat panggillan..undangan Nya....labbaikallah.......tapi x tau undangan..samada di awal...
pertengahan mahupun di akhir...teruja sungguh pulak saya....

...sesungguhnya saya sentiasa bermohon agar saya juga mendapat tempat...diundang...untuk tahun ini juga.....berkebetulan kesihatan saya di tahap okay..saya berharap sangat....andai jadi pilihan....Nya..

...dijangka pemergiaan saya adalah bersama sahabat baik(BFF),adinda,bonda,kanda dan seorang lagi sahabat adinda.....semuga ada rezeki kami tahun ini....

...biarpun di saat ini,bagai ada 'sesuatu' antara kami..saya berharap ini tidak akan mengganggu kelancaran pemergiaan kami..saya yakin dan percaya..ketentuan Allah..ada hikmah...pada yang tersurat mahupun yang tersirat......semuanya di bawah kuasa Allah jua....

.....pada yang menyayangi ..doakan..saya ada tempat ke sana........
semuga segala perancangan akan di redhai Allah jua...
sesungguhnya Allah maha besar.....& maha mengetahui.....
amin.

No comments:

Post a Comment