Sunday, August 14, 2011

...selamat tinggal bungaku....

.....itulah dendangan terakhir Puan Nik Aziah Bt Nik Yusof...Guru Besar SKPI....
beliau mula bertugas di SKBT mulai 15 ogos nanti..(daftar di SKBT 1 Ogos)..
beliau ialah teman sekolej saya di MPPM..PPAK(I)..sessi 1982-1984..
kami pernah bertugas di SRK DN,AG,Melaka..kemudian di SK TM.....

.....2010...saya mendaftar di SKPI dan beliau adalah ketua saya..
alhamdulillah,banyak kemudahan yang saya perolehi semasa bersama beliau ...
memandangkan saya adalah guru dalam kat POOL...
beliau amat prihatin akan keadaan saya..Tq friend!!!!!!..............

.....pada saya..beliau berwibawa memimpin....sebagai seorang ibu,kakak..guru..banyak jasa beliau buat SKPI...

.....buat Puan Nik Aziah..teruskan usaha puan walau di mana jua puan berada...
semuga usaha kita yang baik mendapat ganjaran & balasan dariNya jua..
semuga kita semua sentiasa dalam rahmat & keberkatanNya ...

...saya mohon ampun & maaf di atas segala kesilapan mahupun kesalahan....
sesungguhnya yang baik itu dari Nya dan yang kurang baik itu dari saya juga.
amin.

No comments:

Post a Comment