Wednesday, August 10, 2011

....pose2 pun check juga...

....routine check up di HUKM...ari ni pergi awal...tambahan pula hujan selebat2nya ......bimbang klinik KRON tutup awal...

.....kali ni prof(M) Dato Dr Fuad...x de...so,doc biasa pun xperlah..janji temujanji dipenuhi.....
dapat a young Chinese man...amik kesempatan bersoal jawab beberapa perkara yang berkaitan kesihatan sejak dari mula operasi hingga kesihatan terkini...banyak juga yang saya persoalkan...dan paling best bila di buka sejarah satu persatu di terangkan tahap kesihatan......
alhamdulillah....

......part yang x best....apa lagi!uuurrmmm,bukan malu tapi x syoklah..pose2 pun kena tayang jugak kah??hahahahhahhhahhaa......then doc said..everything okay...legalah...**sebenarnya masih malu!!!

.....Then doc nasihatkan buat mammo ....uurrmm last mammo kata doc okt 2010....Okay doc!
kemudian saya minta pandangan utk di ultra sound sekali..doc said,if time mammo doc kat sana x puashati dgn 'filem' tu...automatic akan ke ultra sound...okay doc...bersedia ajelah..

.....pas tu saya minta nak buat chest x-ray...**kekadang rasa dada ni memberat..risau juga...kot2 sesak2 terus padam..hahahhahhah...

.....saya persoalkan pulak 'bone scan'....doc said,kalau x der masalah sakit blkang or tulang x di galakkan buat...**tau gak csct bon scan amat tinggi!!(tapi masa kat ganu..Miss tini kata sekurang2nya dua tahun sekali kena buat bone scan..ntahlah...whatever...time jumpa Prof nanti saya cuba persoalkan lagi...

..... terus ke bhgn x-ray utk dapatkan tarikh2 berkenaan.then chow terus balik...eh!singgah kat pasar ramadan Tasik..**1st time pg....huhuhuhu..lotihlah juga menapak...

.....semuga saya dirahmati &berkati Allah...terus sihat untuk bersama mereka yang tersayang lagi.Buat mereka yang sayangi saya..rakan2,saudara mara..sahabat handai...tq...itu aje yg mampu saya ucapkan...saya sayang kalian ........selagi ada hayat..selagi ada waktu....
.....dan rindu!!!


No comments:

Post a Comment