Sunday, August 14, 2011

...kau buat ku terharu...

.....dah agak lama x jumpanya..kekangan waktu kami berdua membuat kami x kerap jumpa seperti dulu....al maklumlah..bebanan kerja masakini saya dan dia yang dah mula berbisness...hahhaha...
kalau dulu hujung minggu pasti kami bersama ke kg pandan..tapi seusai kursus,kesempatan itu dah xde...saya pun kebelakangan ni banyak tugasan...

.....namun setiap pagi,saya seboleh mungkin akan menunaikan janji..morning call utknya.. kekadang ngantuk2 saya dah type tp x send..hahhahahhaah..kelakar org tua ni...

.....tetiba pagi ni dia call ..ajak ke TAR..hohohoho..maaflah,dalam situasi berpuasa camni...... kesihatan saya yang x stabil..x memungkinkan saya ngikut dia...kalau malam..insyaallah....so,x dapat saya ikut dia..harap dia faham...

....baru sekejap tadi,dia singgah nak pulangkan buku travelodge haji & terapi solat tahajud penyembuh kanser yang saya pinjamkan..
rupa2nya disebalik buku2 tu dia ada nyelitkan 2 helai tudung..dan brooch buat hadiah ulangtahun saya....terharu saya atas ingatannya....kasih sayangnya...

.....adikku...akak x minta semua ni...cukuplah kasih sayang kita selama ni dan 'faham'nya kamu ttg akak sekarang...mahupun akan datang....semua tu adalah lebih bermakna.....x perlu kita ungkap akan kasih sayang kita kerana kita faham...

.....semuga antara kita akan lebih faham & memahami...
semuga kasih sayang kita & keluarga akan berterusan..
terima kasih dik....Allah jua yang akan membalasnya...segala yang telah kau lakukan,sumbangkan & korbankan buat akak...& kuarga...
maaf jua andai kami pernah melukakan hati kamu ...
amin...

No comments:

Post a Comment