Thursday, January 6, 2011

....minggu yang ...uuuurrrrmmmmm

.....sume boleh dikatakan merungut jugak lah......yelah,semua baru nak bermula,serba baru....pasti ada sedkit sebanyak yang masih x perfect!biasalah tu,kan!

....sepatutnya minggu ni & minggu hadapan,year 1 menghadapi transisi....Pn penyelaras & gang dah buat habis baik RPH...macam tahun2 lalu,kita org patutnya cuma cut & paste aje dlm RM.......selain tu bahan2 juga kami dah sediakan ngikut subjek ...

Ho ho ho..kelam kabut...mesin riso jamned...RPH kena tulis in detail... ..**tapi x pula nyata...ngikut subjek yg di ajar atau berdasarkan yang telah disediakan..rumours org JPN,Kementerian & PPd nak turun buat lawatan ...huh!

..jangan panik!buat aje yang termampu!......................
gitulah penangan KSSR......
**pesanan ni buat saya....

2 comments:

  1. hahaha... buat termampu je kak..

    ReplyDelete
  2. yg pasti ppd kata cikgu tahun 5 ok..hehehe...apa yg ok tak tau

    ReplyDelete