Sunday, January 9, 2011

...hari minggu yang sakit!!

...hahahha..bukan hari minggu tu yang sakit..tapi saya sdr yang x sihat sangat...
bermula dari jumaat..badan ni dah terasa lain macam...mungkinkah dik over senaman masa aerobik.....mungkin ya mungkin tidak....tapi,saya bukan x biasa buat senaman tu..kalau jog or jalan jalan keliling tasik petmaisuri tu....biasa juga saya tamatkan 3 pusingan..okay aje...hahhaaa!
...sebenarnya adik dah dulu x sihat...asshumm sana sini...mama ni jenis mudaah brjangkit,so....???sdr mau ingatlah!!!
then along pulak batuk selsema....huh apa lagi...mama masih cuba nak maintain..amik ubat konon nak defence dulu sblm bjangkit....hahahaaa...at last panas juga badan..tinggilah juga suhu!
...sebelum tu,semasa sakit gigi,kurang makan nasi...hah!angin masuk perut...kembung lah pulak...buncit & mengah semacm..bum..bum..bum..
papepun sume tu dugaan..kafarah dari Allah!....al maklumlah....dosa2 ringan apa lagi berat sentiasa kita lakukan..tanpa kita sedari....nilah cara membasuh dose...kan!
....selalu jumpa Doc R...kat taman putra,cos dia ada record kesihatan saya..tapi petang sabtu lalu klinik tutuplah pulak....doc x de!so,angah bawa ke Klinik I..pandan indah....duhai,rasanya baik xyah jumpa doc....out of 5,saya boleh bagi 2 stars aje pada dia atas layanan sebagai seorang doc thdp patients.....mulut berat..senyuman,langsung x nampak!boringnya jumpa u,doc!
....so,jadilah hari minggu yang aman damai ni hari minggu yang sakit....
terbaring aje..RIB...ho ho ho bukan RIP ye!!!
.....btw,esok akan ke skul...dah rasa kebah......selagi ada daya.....

No comments:

Post a Comment