Monday, January 3, 2011

...selamat kembali ke dunia pendidikan....

......03.01.2011..isnin...alhamdulillah,saya kembali menjadi an English teacher....after 3 years berehat ....walaupun since March dah kembali ke SKPI...tp x sepenuhnya ngajar English....
tahun ni dapat ajar English 1 B,1I...then DSV tahun 1I...tasmiq 1B & 1I....
& tetiba tadi,Zaima kata nak tambah masa saya DSV .....**laratkah saya??????
Alhamdulillah,terima kasih ya Tuhan kerana telah memberikan saya kesihatan yang baik lagi....

...first day,uuurrrmm,not bad,soooo tired!yelah first day dah mula ngajar....walaupun x sepenuhnya berbahasa inggeris & cuma ikut time table minggu transisi...letih gak nak control pupils yang masih terikut2 rentak masa tadika...kejap2 minum,toilet,cikgu dah nak rehat ke...bila nak balik ni cikgu..saya dah penatlah cikgu...hahahhahahaaaa.....selagi boleh,layan ajelah...dah sampai tahap melampau...ha taulah hangin tcr ni nanti....

....semuga saya akan diberikan kekuatan untuk terus bertahan.....insyaallah!amin

1 comment:

  1. insyaallah.. kak ijat boleh. budak2 thn ni nampak gaya macam banyak mulut...

    ReplyDelete