Wednesday, October 5, 2011

.....sudah rezeki mu ....

....ah,minggu lepas saya menulis tentang mu,'kawan lama.'..
di akhir tulisan saya yakinkan bahawa pasti akan ada rezeki kita untuk menjadi tetamuNYA jua ....suatu hari nanti..insyaallah....

dan pagi ini,awak called dan maklumkan saya ..awak terpilih....kelu saya !
Sujud syukur padaNya...awak,mak sedara dan kakak terpilih akhirnya....namun tarikh belum ditentukan lagi..sehingga awak pergi ke LUTH sdr esok..
sahabat,saya doakan yang terbaik...

Hakikatnya,selepas tahu yang kami x mendapat undangan,saya ingin melupakan semuanya....sehinggakan untuk bertemu Kak Mai pun saya pilih saat terakhir..saya x mahu hati ni terasa dan pilu...saya ingin melupakan......kekecewaan itu..

Semuanya hanya membuat saya sedih dan  terharu...namun saya tetapkan di hati...bahawa sesungguhnya.....Tuhan menguji hambaMu lagi.
saya redha..adalah hikmahnya..saya x mahu mengkaji..biarlah itu urusan Allah...

Sahabat,sampaikan salam saya buat Rasullullah dan para sahabat...doakan kesihatan saya bertambah baik...semuga Allah murah dan mudahkan rezeki saya...mudahkan segala 'urusan ' saya...doakan 'kebahagiaan' saya.....semuga juga saya akan menjadi tetamuNya......suatu hari nanti.....insyaallah.

sahabat.....mohon maaf juga diatas segala kesalahan yang saya lakukan semenjak kita menjadi sahabat.juga..halalkan yek..cekodok dan lempeng tu dulu...ha ha ha ha....

akhirnya,semuga Allah permudahkan segala urusan awak serta rombongan....semuga Allah terima ibadah awak dan mendapat haji yang mabrur...insyaallah..semuga awak semua sihat sejahtera dan dalam lindungan Illahi..insyaallah.
amin.


No comments:

Post a Comment