Saturday, October 1, 2011

...ha..OH lagi..

.....ari ni dah masuk Zulkaedah...meaning syawal & raya dah sepatutnya habis...selesai..tutup buku...
namun.biasalah...di negara kita yang aman,tenang..penuh dgn rezeki yang melimpah ruah ni....mana cukupnya sebulan aje bulan makan2..hahahha..
bukan gitu sebenarnya,kesempatan dalam sebulan tu bagai x cukup untuk memasing buat OH..so x salah rasanya ia berlanjutan....yang penting niat  dan keikhlasan kita menjemput,menerima & meraikan tetamu2 kita...

.....buat kami,tghari ni ada jemputan dari kuarganya..Prof Dato Dr & Datin serta achik Nisa....di Melawati.... bukan OH tapi majlis resepsi anak lelaki mereka....insyaallah kami akan sampai.....uuurrrmmm berempat..tapi x tau lah kalau ex nak ikut juga....x de hal...asal xdi ganggu oleh 'makhluk' nya tu aje nanti..ha ha ha..

.....after maghrib...kami akan ke rumah ckg min pulak...somewhere kat area ampang ni...akan convoy bersama shafa..yes!!jumpa sofia lagi....apalah yang akan min sediakan yeak...cian plak yea..sorang2 bertungkus lumus...
nakal sungguh year 1 tcrs ni...nak juga jenguk n makan2 kat umah ustz jijan ni yea...hahhahaha...

.....ooopppsss...sebelum tu,adq remember..seminar PMR awak...mama tunggulah hingga awal selesai,then baru kita agi..okay,focus!!!

No comments:

Post a Comment