Monday, September 12, 2011

...upsr dah tiba..

.....bermula esok,rabu & khamis....anak2 tahun 6 akan menduduki UPSR...buat saya..zaman anak anak saya dan zaman saya mengajar tahun 6 dah lama berlalu....namun,saya tetap akan mendoakan agar setiap anak2 yang mengambil UPSR di mana juga ..agar di berkati & dirahmati Allah...semuga mereka akan berjaya dgn cemerlangnya...amin.

.....sebagaimana lazim..pelajar tahun 1 -5 akan direhatkan memandangkan kelas dipakai untuk bilik peperiksaan selain perlukan suasana yang senyap bagi abang kakak thn 6 yg exams....tapi minta maaflah..cikgu2 have to come to skul...ha ha ha ..jangan ingat kami ponteng plak...

.....yang saya tahu,tentatif utk tahun ni...kami cikgu thn 1..di arahkan mengecat bilik2 darjah kami...hu hu hu..tu hari selasa..rabu ada LADAP....aduhai..ni yang x best..ngantuk!!what ever..semuga pengisiannya dapat memberi menafaat buat kami....

.....buat para blogger yang ada anak2 yang terlibat mengambil UPSR....saya doakan semuga kejayaan mengiringi anak2 sekelian..insyaallah..amin.

No comments:

Post a Comment