Wednesday, September 7, 2011

....prof & keberangkatan ke Madinah..

.....selamat berangkat buat Prof & Pn Raudzah .....akhirnya impian & cita2 kalian terlaksana....
menjadi pemastautin di madinah al munawarah...
kalian berdua ialah penulis yang saya ikuti....samada di blog mahupun buku2...tulisan kalian.

Alhamdulillah,banyak sudah pengajaran..dan ikhtibar yang saya perolehi dari tulisan kalian..samada di blog mahupun buku2....membina semangat..dan keyakinan dalam diri insan yang kerdil lagi banyak berdosa ini.....alhamdulillah...

dan..saya akan kenalkan pula pada rakan2 mahupun mereka yang tersayang...seperti yang pernah saya berikan pada adik & kawan baik saya suatu ketika dahulu..(travelodge haji mengubah sempadan iman..)namun terpulanglah pada individu tersebut..nak baca atau keep it only.......bagi saya yang baik saya sentiasa kongsikan bersama...itu pun pada yang sudi & ikhlas...

doa saya agar prof & keluarga akan sentiasa di berkati & rahmati Allah .....saya sentiasa menanti tulisan dan karya prof..juga Puan Raudzah...saya masih ingat ..karya pertama beliau..di hadiah kan pada saya oleh sahabat saya Zaidah..siap bertanda tangan beliau..tq Zaidah...

memang menjadi amalan saya ..buka blog & wall prof setiap pagi jika berkesempatan..dan saya berharap..selepas berhijrah...saya tak putus dapat membaca....insyaallah..dengan izin Tuhan...

banyak yang saya kutip dari penulisan harian prof.....terima kasih prof....doa saya agar prof sihat & masih berupaya meneruskan penulisan.....

amin.

No comments:

Post a Comment