Wednesday, August 24, 2011

..kuat..tabah...sabar..

..kata orang saya kuat..tabah & sabar...ye ke??????

pada yang tahu akan ujian dan dugaan yang selama ni saya harungi....akan kata begitu....
hakikatnya lah.. ..kalau x begitu..pasti saya xkan berdiri di sini lagi..bersama keluarga.. anak2.. sahabat handai...jauh mahupun dekat..yang di kasihi..sayangi..x kurang yang membenci saya...

Alhamdulillah.....
semuanya kerana Allah maha mendengar...segala yang saya minta.. mohon.. hajatkan...... insyaallah,Allah tunaikan...terima kasih Tuhan..


paling saya hargai...adalah anak2 (juga ayahanda mereka)...dan mak abah...merekalah tunjang kekuatan saya...tanpa kasih sayang dan sokongan mereka..mama x ke mana...
**tak lupa.. 'dia'....tq..

paling x boleh dinafikan... "sahabat...yang begitu ambil berat.."tapi sayangnya..persahabatan ini terlalu banyak dugaan...sehingga saya buat suatu keputusan yang paling perit....biarlah hanya saya tahu mengapa saya berbuat begitu...saya berjaya buat dia 'membenci' saya hingga percaya saya memang 'begitu'...yang lainnya hanya Allah & saya yang tahu..kenapa saya jadi 'begitu' ...papepun missi saya dah berjaya!!!!syukur ya Tuhan,kau utuskan 'seseorang' secara x sengaja ... untuk memudahkan ...dan saya pasti dalam hatinya rasa benci itu dah ujud...baguslah..kerana itu yang ku mahu!!!

saya rasa sangat2 bertuah..ada saja insan2 yang sudi menolong dan memudahkan urusan saya..terutama di skul,saya ada adik2 yang kasih & sayang..sering membantu saya...amik berat ..bersoal tanya hal saya...pihak pentadbir yang banyak meringankan urusan tugasan saya...
alhamdulillah....

syukur ya Allah,dalam mengharungi ujian yang Kau beri..'mereka' di sekeliling sudi membantu...
pohon saya..semuga..saya bahagia menyulam hidup yang mendatang dengan lebih aman...
bersama 'mereka' yang dekat di hati......insyaaallah..

amin.


No comments:

Post a Comment