Wednesday, April 27, 2011

...si'DIA'..

DIA..
....kenalan lama yang pernah saya 'xkenali' suatu masa dulu...
telah sedikit sebanyak menggamit memori lama zaman sweet 17 kami...
walau pun masih belum 100% saya mengingati 'dia'...

syukur persahabatan antara kami nampaknya can go on...
kadang2 kami chatt or in box sms....

saya suka ..sebab 'dia' suka post lagu kat wall..
then kami komen2 sesama group AGSES@SMSP...

hahhaaaa...kenangan manis zaman dolu2...sangat indah utk diingat..
pada yang terasa,senyum2..layan perasaan..
ada pulak yang selit foto2 zaman 'kurus kering..'....

paling seronok bila ramai yang amik bahagian..usik mengusik...
walau dah x ramai yang aktif dalam group..
saya berharap agar ianya x terhenti setakat ini..
susah payah penaja membentuk group kita.....

berkaitan si 'dia'...
dah ada perkembangan..dia pun dah ada BLOG...
ni yang best...saya suka sangat ......

lebih suka dia panggil saya..
**malu2...KEJORA.....
hahhahahaaaa......

1 comment:

  1. siapalah geranggannya siDIA TU..selalu saja diperkatakan..
    membuat hati hamba tertanya-tanya

    Lawyer...majistret....doctor

    ReplyDelete