Tuesday, February 15, 2011

...salam maulidur rasul...

...alhamdulillah...
bersyukur saya kehadrat Illahi...
saya masih bernafas untuk menyambut maulidur Rasul untuk tahun ini lagi.....
masih lagi boleh berselawat..memuji Nabi junjungan kita...
Nabi yang kita sayangi..
idola kita dalam kehidupan ini..
pemimpin agung muslimin sedunia...

biar pun saya tidak bersama mereka
berhimpun berselawat..
di surau,masjid mahupun padang & stadium...
cukuplah sekadar saya berselawat sendirian...
semuga tahun2 mendatang...
saya masih boleh bersama ummat Mohamad (saw)...
merayakan hari yang mulia ini..lagi....

...alhamdulillah ....
ari ni cuti umum...
bersyukur...
kerana diberikan kesempatan untuk berehat2 aje di rumah...
memandangkan saya masih lagi kurang sihat...
tidak tahulah kenapa...
batuk dan rasa tidak sihat ini ...
agak panjang tempuhnya ..kali ini...
semuga dengan keberkatan hari yang mulia ni..
saya akan bertambah sihat...
fizikal dan mental...
tubuh badan dan fikiran...
rohani dan jasmani....

ya Allh...
penuhilah segala permintaan hamba mu ini...
amin.

**mengagummi Siti Khadijah.....
tulang belakang Baginda dalam memperjuangkan agama Allah...
kagum akan kasih & sayang mereka......

1 comment:

  1. walaupun terlwat, takpe ucap salam maulidur rasul juga pada kak ijat..hari2 pun takpe kan mengagumi Rasulullah

    ReplyDelete