Monday, February 14, 2011

..minggu singkat yang padat..

.....ari ni isnin....ke skul mcm biasa..
kuatkan semangat walau tekak bagai nak kuar darah..
perit....

.....pagi perhimpunan mingguan...doa,ikrar,nyanyi2....ucapan2 & peringatan...
ari ni Ust Nor Huda bertugas...diselitkan agenda esok...Maulidur rasul...
diikuti pesanan PK HEM..Ustaz Asman Harun....
mengingatkan murid2 pentingnya menghormati orang yang lbih tua termasuk guru2...

..then class mcm biasa....
one & half an hours.. class1B....
then free till skul ends....
masa tu dapat call...
sis,bersyukurlah Allah telah mempermudahkan...amin.

...disambung meeting @ perjumpaan mingguan dgn GB or barisan pentadbir....
kehadiran guru2.......uurrrmmmm....
no comment,yg ramai guru thn 1...
yg lain...?????
agenda.....uuuurrrrmmmmmm....
no comment....
yang buat saya berat kepala....
dijadualkan samada Rabu or Khamis nanti,adalah'orang2' ppd akan meninjau skul...
nak tgk KSSR lah,Linus lah......meaning tgk year 1 lah...
tapi yg pasti..Jumaat,'pinangan' dari JPN nak tgk teachers ..English KSSR.....
....so,jom..bersedialah gang2 thn 1...

pesanan GB..jgn itu jgn ini..buat itu buat ini....
bersedia sebaik mungkin...ABM,guna iCT..
insyaallah,kami pasti boleh,cikgu!!!
satu aje saya benar2 x dapat nak elak......
teacher..not to SIT DOWN ..while teaching..oh,please.....
saya mohon izinkan saya x sepenuhnya standing time teaching.....
kesihatan saya...keadaan knees saya x mengizinkan saya standing that long.....
I hope sape aje yg tgk saya duduk akan faham..
& not all the time I sit down .....
after explaining...& teaching....i need to sit....

......mulanya rasa seronok ....
cos only 4 skul days...
& no Koko..sat nanti....
tapi minggu yg pendik ni seems ...
PADAT!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment