Tuesday, August 27, 2013

. . .sudah panazzzz. . .

. . .Hujung minggu lalu sikit busy buat mamaijat. . .dimulakan dgn skul ganti yang dah pasti kehadiran murid2nya di bawah 30%. . .so,kem bestari solat yg di adakan hanyalah di hadiri seramai 21 org shj utk thn 1.bergilirlah kami di thn satu ni. . . Mamaijat balik awal cos nak rushing balik AG,menghadiri majlis perkahwinan anakanda ayah angkat.sebelum balik,terima panggilan pemberitahuan mak ngah da x sihat sgt di ppum.tolong sampaikan pesanan kat mr x,minta he gi ziarah. .he baru turun flight from germany.msh jet lag. . Kami akn nyusul lewat ptg @ malam bila no 1 suami isteri sampai nanti.so,bekejarlah kami ke AG.sempat singgah rumah ayahanda bonda sebentar. . .abah x sihat.batuk sesema.siap x bg kami peluk cium bimbang jangkit.then no 2 drove us to ppum.but,tetiba di maklumkan ayahanda mereka da ke sana bersama beloved.so,kami x sanggup menempah bala.kata yg tersayang,drp kita di sakiti biarlah kita doakan ajer,semoga mak ngah di permudahkan.kami singgah makan doyan. . .Deng deng. . Yang mamaijat x sepatutnya ambik dlm kuantity yg banyak. . .Hihihi,lepas hajatje.mlm lepas no 1 suami isteri sampai,kami pekena plak satay hj samuri kat kajang.sakit hati nyer pasal,habis lingkup diet we all.da kenyang,balik tdo. . Esoknya,no1 da merengek2 nk meat ball kat ikea.jom serang. . .Terus ke the curve.ni yg best. . Kiddos belikan mama besday present.baik anak2 mama,kongsi belikan bonia watch for me. . Thanks semua yg tersayang.no 1 and hubby balik,no 3 pun back to sh alam. . No 2 gi badminton match. . Huhu. . .tinggallah ku sendiri. . .Esoknya,da terasa panazzzz. . .Hadoi,ni yg lecheh ni. . Tp bekalan ubat sentiasa ada. . .Alhamdulillah. . .Getting better. . .Huh!!!pengajaran tu. . .Jalan2 n makan2 kena ingat2. . .kikiiki. . Sedar diri ye mamaijat. . .If nk long livelah kan. . .So,rest lagi. . .Ubat pun jgn lupa. . ***teringat kata2 bff ck100%. . hai demam pun nk sehati juga ke. . .Kwang2. . Mana ada janji. . Mana tau orng lain jugak demam. . .Kan!!!!ok,nk sambung rib. . .Daaaa. . .

No comments:

Post a Comment