Tuesday, March 13, 2012

.....teringin tonton....

.....kan ibu guru masih dalam mood cuti.....anak guru yang masih ngan ibu guru pun x balik asrama lagi...
tu yang terasa macam ada masa kami nak movie lagi..he he he...

.....terbaca artikel tentang cerita ni....macam BEST!!!actor2 pun boleh tahan....jalan cerita pun,boleh lah...

.....yang buat teruja sesangat..bila ada PENULIS yang membandingkan si 'SEMPIT' yang buat mamaijat ketawa dekah2 tu ngn 'trailer' ni...**Kan dah sah2 2 genre yang berlaianan..

.....so,tu yang buat movie ni dalam kategori..MOVIE YANG INGIN KU TONTON....

.....sesiapa yang sudi nak sampaikan hajat  mamaijat ni,dipersilakan.....

.....tapi sila pilih tayangan awal sekali atau malam.....

.....relaxing & cool time.....

....cer  kita layan sikit dulu..........................


                             

.......okay....jomlah kita movie lagi......

4 comments:

  1. As salam mamaijat,

    Saya dgr feedback cerita ni positive, teringin juga nak tgk :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ...Wsalam...
      jom apa tunggu lagi.....

      Delete