Thursday, January 26, 2012

.....kekurangan keupayaan...

.....lately terasa kesihatan agak kurang memuaskan..physically mahupun mental..
***huh!dalam maknanya tu!!!
ntahlah..saya paling x gemar bila berurusan dalam keadaan 'forcing'...
dalam keadaan kesihatan begini...hidup saya dah terbiasa...dan sentiasa membiasakan..
sebolehnya biarlah semua dalam keadaan teratur...santai....insyaallah..well planning...
paling saya benci buat kerja tergesaa2..apa lagi dalam paksaan....tekanan!!!
terutama bila melibatkan short notice ....

..... minggu ni terasa dalam gesaan..
everything perlu di settle secepat mungkin..alahai..kudrat saya x mampu nak pergi sepantas kilat dah...
terutama bila melibatkan pihak lain...dan procedure yang ntah apa2...

saya bersyukur di anugerah yang tersayang ...yang sangat2 memahami siatuasi bonda..
kedewasaan ,pengalaman dan sikap berdikari kami selama ni  banyak membantu..
mereka x melepaskan semuanya di bahu bonda...
bersama kami menghadapinya...
meringankan apa yang berat..
merungkai yang berselirat!!!
proud of you..kiddos!!!

Alhamdulillah...bantuan mereka meringankan ....
semuga segala urusan selesai dan terlaksana dengan mudah...
i know,they can do it....for me & our family...
for us...

Insyaallah...
amin....

No comments:

Post a Comment