Friday, December 2, 2011

.....selamat kembali sahabat...

.....at last dapat dengar suara sahabat ni yang dah kembali dari tanah suci...terasa nak terbang menemuinya..nak dengar cerita2 di sana dari kakak & beliau...x puaslah stori dgn fon..tapi apakah mungkin ..saya diterima?masih kah tersemat perasaan lama di hati'nya'????

.....secara ringkas ,seperti mereka yang telah pernah ke sana..terdengar kegembiraan pada suara beliau...bercerita tentang kepuasan dapat berada di tanah haram..menunaikan ibadah di sana.... tanpa gangguan dan sekatan tugasan duniawi...dan betapa terujanya dia nak ke sana lagi...
he he he...mestilah kawan...sesiapa yang dah jejak kaki kat sana pasti kuar statement tersebut. insyaallah ada rezeki..ada jemputanNYA...jom kite!!!!

.....berterima kasih pada dia ..sempat mendoakan apa yang saya & anak2 pinta tolong pohonkan.. insyaallah semuga Tuhan makbulkan hajat & permohonan kami...amin.

.....dan semua ni membuatkan saya semakin bersemangat....Ya Allah..semuga ada jemputan buat saya di tahun 1433H ini.....insyaallah..amin.

kawan...semuga awak mendapat haji yang mabrur...semuga ada kesinambungan amalan yang terlaksana di sana....membawa ke sini..insyaallah.

**ha ha ha ha..papepun saya x leh & kurang setuju ...
3T tu.....


No comments:

Post a Comment