Tuesday, November 15, 2011

....silap tu....

.....ha ha ha ha...tergelak besar saya.. .mana tidaknya!ada orang sudah silap!tulah ..bila kite menulis dalam blog ngikut apa yang kita nak...tapi ada orang yang x faham kite dah buat interpretasi yang jauh tersasar....

.....YANG TERSAYANG.....tulah ganti nama yang saya selalu gunakan untuk buah hati pengarang jantung..busuk wangi mama yang seramai 4 orang tu....kadang2 mama guna no 1,no 2 no 3 atau no 4...

.....tapi ada yang mengaitkan 'yang tersayang' tu adalah BF,sweet heart..cinta hati atau kekasih saya..ha ha ha ha....itu semua dah x betul....ada ke semua tu dalam kamus hidup ini lagi????
he he he....

..... di samping 'yang tersayang'...ada 'CK 100%'...sahabat yang saya kenali sejak kami berusia 13 tahun....dan sehingga kini kami masih sahabat...saya hurmati beliau kerana memahami saya... alhamdulillah....

.....harap2...pas ni janganlah salah sangka lagi yek.....


No comments:

Post a Comment