Thursday, November 3, 2011

.....kemuncak...

.....Alhamdulillah..mereka yang terpilih telah hampir sampai ke kemuncaknya....saya tumpang ngalirkan airmata bila melihat saat2 mereka diinterview,semua melahirkan rasa syukur..kerana Allah mereka ke sana..menunaikan rukun yang ke 5.....dan bermacam2 lagi ucapan......
buat saya,telah redha bahawa saya bukan jemputanNya kali ini...rasa sedih memang terasa,namun saya tahu...ada yang tersirat..... sahabat yang terpilih sering mengkhabarkan berita & sms...sayu mendengar beliau menceritakan suasana di sana..terkenang umrah 1998 & 2007.....yang mampu saya buat hanyalah..mohon dia mendoakan agar saya akan juga menjadi tetamuNya sebelum saya dijemput...sebelum kesihatan saya semakin menurun..semakin x berdaya....Semuga Alah mendengar dan memakbulkan...

.....Ya Allah ,Kau terimalah ibadah dan berikanlah haji mambur buat tetamu2 Mu tahun ini....
amin.

No comments:

Post a Comment