Friday, November 11, 2011

.....insan biasa....

.....saya cuma insan biasa..
hambaNya yang terlalu banyak kekurangan..
masih belajar erti kehidupan..
dan dalam pencarian..
saya tidak sehebat yang disangkakan...
yang nak di kagumi ..
apa lagi nak dijadikan idola...
nak di bangga2kan..
nak di letakkan di tempat teratas dalam hidup...

.....namun saya juga punya hati dan perasaan...
pernah saya pinta...
pernah saya merayu...
tolong hormati ...
dan berilah saya kebebasan....
usah dicampuri akan urusan...
untuk saya lalui dan meneruskan ....
kehidupan ini...

...dan bila hati dan perasaan saya LUKA....
amat dan memang payah....
untuk pulih dan kembali...
biar telah saya cuba ...
namun.....
biarlah begini aje...
kerana saya masih mengubat luka itu
masih belum dapat melupakan ...
segala kepahitan yang terpaksa saya telan..
harungi..dan tempuhi...
hanya ALLAH yang tahu kekecewaannya....

kekesalan yang tiada berpenghujung...
bila hati luka..dan terus luka lagi...

apa pun.......
.....kehidupan mesti diteruskan...

No comments:

Post a Comment