Friday, November 18, 2011

.....at last..

.....finally ..today is the last day of hari persekolahan sessi 2011.Alhamdulillah saya dapat menamatkan tugasan tahun ni...saya bangga,saya dah melalui sessi 2011 ni dengan jaya... rasanya x banyak mC..CRK pun masih berbaki 3 hari..Alhamdulillah,ini membuktikan my health x mengganggu tugasan saya sepenuhnya..walau saya pada mulanya hanyalah sebagai guru BK (pada dasarnya), memandangkan tahap kesihatan saya....tapi tcr sorang ni degil,fight for my major..at last i got 2 classes of English..and i proved it..Alhamdulillah...walaupun sengsara rasa nya KSSR ni..ha ha ha...serve me right.....

.....tq buat adik2 year 1 yang sentiasa membantu kanda..beri semangat buat kanda..beri sokongan kanda BOLEH..juga pada para Pentadbir..(yg dolu & sekarang)..kerana memahami kekurangan saya..juga pada adik2 SKPI yang lain(x tersebut nama kalian..)...sokongan kalian sangat2 membantu kanda meneruskan tugasan & perjuangan seorang GURU.....amin.

.....x lupa buat yang tersayang..(juga ayahanda mereka mr J,my ex)mak abah...sahabat handai...jauh & dekat..lama & baharu..(rakan bloggers & friends FB)..saudara mara...dan sesiapa juga yang berkaitan dengan hidup saya...ehem ehem....maaflah kalau x tersebut...Tq seADAnya...Tq atas doa & sokongan kalian....

.....untuk anak2 didik tcr (juga parents mereka..),mohon maaf andai tcr ter'over'...mahupun atas segala kekurangan tcr...sorry my dear pupils...tcr loves u all......

.....kini tinggal seminggu jer lagi ...sebelum OFF...rehat!!!!!hakikatnya terasa dah x berdaya.. tapi,sabarlah...

.....semuga tahun hadapan saya di beri lagi kekuatan..kesihatan yang baik..dan berupaya meneruskan tugasan..insyaallah..doakan yang terbaik buat saya.....

amin.

No comments:

Post a Comment