Wednesday, October 19, 2011

....tandanya....

....last saturday,kelopak mata kiri saya kerap bergerak2....sampai timbul rasa x selesa...
dan bila saya ajukan pada teman,nape yek..dan apa firasat tuan hamba yang bijaksana akan petandanya...jawabnya..."ada orang nak datang,siapalah gerangannya..."ha ha ha ha...kami gelak bersama kerana......ada jawapannya ....yang kami sdr tahu!!!!

.....Tapi..yang pastinya sepanjang hari tu,i am not well......yang dihajati x kesampaian..yang dirancang x menjadi....dan 'tetamu' yang nak datang tu adalah "air mata"......ha ha ha....

.....dan kini,ia berlaku lagi..terkedip2 kelopak mata ni....so,sekarang saya dah tahulah tetamu mana yang akan 'mengunjungi ' saya..... kan.......

maka saya akan siapkan 'diri'..
layannnnnn.......................


No comments:

Post a Comment