Sunday, October 16, 2011

...salam maafmu ....

....kami dalam perjalanan pulang dari lunch ,nasi ayam kampung..bila hf saya berbunyi dan tertera no yg x kukenali....dan bila saya bersuara..dia memperkenalkan dirinya sebagai isteri kepada xxxx.....

saya terkedu,semalam saya berhasrat menziarahi beliau..namun tidak berupaya kerana kekangan waktu dan tugasan membataskan hasrat...

yang dapat saya titipkan hanyalah permohonan maaf melalui xxxx dan harapan beliau terus terang bagi pihak saya...agar segala kekusutan terlerai..andai dia keberatan..kerana takut menambahkan luka .....biarlah ..kita serahkan aje pada Allah,agar kakak zzzzz mengerti juga...

semuanya hanyalah salah sangka...memang sikap & lumrahnya sifat kaum hawa..saya sdr dah melaluinya....namun,bersyukur,di saat2 akhir sebelum berangkat,Allah terima doa saya & makbulkan...saya dapat bercakap dgn beliau dan berterus terang..akhirnya...kami seia sekata.. bersaudara adik kakak...walau hasrat saya nak berada dalam pelukan beliau..bermafan... tidak kesampaian...seperti mana saya berada dalam pelukan adik rrrrr........ramadhan dahulu...

.....Ah,tidak saya kesali ..beginilah perjalanan hidup saya..(yang tak berapa lama aje lagi menumpang di dunia ini...)...sering jadi salah sangka...hanya kerana status....
terima kasih kepada yang memahami...pinta saya,jangan lah berperasangka buruk hanya kerana kekurangan yang ada pada saya.....x ku pinta jadi begini...

.....Ya tuhan... kuatkan dan tingkatkanlah iman saya.....berkatilah,permudahkan serta terimalah ibadah haji xxx dan kakak zzzzz....semuga mereka mendapat haji yang mabrur...

amin.

No comments:

Post a Comment