Saturday, October 22, 2011

....hari suram....tapi...

.....sejak dari pukul 3.30 am..mata ni dah x boleh lena kembali...macam biasa,seusai membayar hutang padaNya,dah mula buka cik lappy..jenguk FB...dan mula bw umah kwn2...jumpa PCL & Tok Wan..Sweetlizahanim..dan banyak juga yg sempat dijengah...

.....sudah subuh ,sambil nonton tanyalah ustaz...sambung lagi..yang saya perasan...jiwa & hati ni terasa semacam..pilu,sayu..suram aje....air mata tu terasa dah dekat2 nak gugur aje....xtaulah nape angin chembeng plak pagi sabtu ni..apalah yang x kena...

.....sayu jer membaca tulisan kwn2 kat blog,komen2 dariDr Farahwaheeda... lect angah ttg angah (my proud son & daughters too)....pas tu tersua plak video dari BC survival 'pink ribbon' ttg seorang wanita (guru di australia - kalau x silap)..survival breast canser...yang cuba nasib bersaing dalan sebuah reality TV..utk jd penyanyi...
**semuga hasrat beliau nak jadi popular singer comes true...

.....kemudian adikku..Azerai pulak komen pasal canser saraf beliau...dan pengakuan Shamsol terhadap diri ini...ya Tuhan semua ni membuat hati ni bertambah x keruan...bagai ada yang dirindukan...dan sememangnya saya dah x tahan...akhirnya saya lambakkan semuanya...biar hati ni reda...x disimpan..kerana sejak 2 minggu kebelakangan ni mmg hati ni 'sedih' memanjang...dada sesak & sakit pala....sebabnya....
**ust cte...tolong jawab..he he he...

.....and after forthnightly...alhamdulillah...mendung pun cerah!lunch makan angin laut...terkejar2 dalam ujan...harap x demam esok..ada hari MESRA NIAGA woi...

.....semuga hari2 mendatang akan terus cerah...x suram lagi...selagi ada hayat..selagi ada waktu..buat saya....kerana saya sentiasa dikelilingi oleh insan2 yang sayang & sentiasa beri semangat & kekuatan....yang jauh mahupun dekat...Tq buat semua...yang x tersebut dik saya...
raaaaammmmaaaiiiiiiiiiiii..nya..jauh mahupun dekat....

amin...


No comments:

Post a Comment