Monday, August 22, 2011

.....kisah RT....& amanahnya....

...ha ha ha ha..x sangka plak ari ni...saya di minta oleh teman...menjadi pendengar kepada suatu cerita RT sahabat nya....dah dua kali saya di minta jadi pendengar....setengah orang..kisah camni mmg best kan!!!!!provoke lagi sipencerita ..biar cerita habis2......

dah orang minta ,saya dengar ajelah...namun,saya tahu saya kena ziiippppppp......
ye,lah..ni cerita RT..maruah orang..x kan saya nak bagi tahu or jaja kat kawan..atau sape2 aje..
x kiralah atas alasan nak minta nasihat ke..pendapat atau ape2 ajelah....kepada 3 ke 4 ke kawan mahupun sahabat terbaik...eh!lebih hebat kalau 'kuat asas pendidikan agamanya..'

sebagai orang yang telah diamanahkan..kita pulak kena juga amanah...bukan sesuka hati bagi tahu orang tu..orang ni..then minta orang tu berjanji..jangan bagi tahu orang lain...x kiralah yang mendengar tu sahabat baik 'orang itu'....
macam budak2.....hahhahhahaaaaa!!!

insyaallah,selagi kita amanah...selagi itulah juga kisah kita juga akan selamat....jangan bila kisah kita... nak simpaan..tapi kisah orang...ho ho ho ho...nak buat rujukan....kih kih kih...

ya Allah....kuatkan hatiku...peliharakanlah aku....agar tidak menjadi orang yang 'kurang' amanah......insyaallah teman..sedaya upaya saya akan jaga amanah yang diberikan..amin....


No comments:

Post a Comment