Monday, August 8, 2011

.....its monday..AGAIN!!!!!

.....dah seminggu...macam sekejap..tapi memang pun!rasa baru je semalam kita mula berpuasa...syukur Ya Allah Kau telah melimpahi kekuatan buat saya melalui seminggu ni!walaupun ada sedikit rasa kurang sihat,namum..alhamdulillah setakat ni belum ada yang tertinggal...semuga hasrat saya di makbulkan Allah...amin.

.....Monday..ah!seriau pulak rasanya nak ke skul!!!bukan malas..apa lagi nak curi tulang..... apalagi to be a 'teacher' is my ambition.....I LOVE teaching..terutama year 1.....comel aje anak2 kecil tu..kan!!!suka nyanyi & bergelak riang bersama mereka......
**kekadangan puting beliung jugak..hahahhaha...

.....tapi,semuanya seakan terbantut!!!!hahahha,harap its the correct word!kerja2 merepek tu buat saya ' a bit ' nyampah nak ke skul skang!!!!!balik2 nak ngadap kertas...kertas..kertas...yang ntah apa2 tu...pas tu nak key in..key in...key in!!!!banyak benar serebeh...yang x patut!!!!!
tak taulah cikgu lain..tapi bagi saya..cukup menyesakkan..menyiksakan...bebanan!!!
tak boleh kah just teaching like old those days..........kita boleh beri tumpuan 100% pada students!!!bagi saya skang..masa banyak ke arah buat kerja 'rumit' yang ntah apa2 tu...

.....memang skang saya pressure & stress!!!tension...kerja yang 'delayed' tu membuat tumpuan utk teaching sikit terganggu...I am not well enough utk hadap semua ni....pleaselah....
ha!!!!semuga bebanan ni x buat I sick again!!!!apa yang di lihat..adik2 normal pun merungut..apa lagi ..saya ni!!!!tekanan darh nak mula belajar 'high'..its not good,you know!!!!!

....tak tahu nak point kat sape..tapi tolonglah..jangan dera kami para guru kecik ni!!!!!
BTW,sangat2 bersyukur..punya adik2 yang kuat semangat KERJASAMA...
**mcm wonder pet !
mereka x meninggalkan otai macam saya...saling bantu membantu & saling bekerjasama....
sangat berbangga dengan warga tahun 1....i love you all.......
**time ni terfikir juga otai kat kwsn 'pedalaman' yang only 'a bit' knowledge about IT...
tentu lagi ...parah!!!!
semuga rasa & sikap terpuji adik2 begini akan berterusan...sayang adik2 semua.....

2 comments:

  1. semoga Allah mudahkan urusan di bulan Ramadhan ini

    ReplyDelete
  2. ....begitulah doa kami...semuga segala2nya akan dipermudahkan Allah...

    ReplyDelete