Saturday, August 27, 2011

...hilang....

..ha hape yang hilang tu????
yelah 26 hari saya lalui ramadhan ni dengan penuh tenang...walau kekadang tu ada juga gelora..tapi pagi bertuah ni...menda yang dah lama menyepi kini bertandang tanpa di undang... tu yang membuat hilang separuh kesabaran...dah lah masih pepagi hari...ribut dah melanda!!!

...dah hampir setahun lebih 'makhluk' tu x mengganggu hidup saya..bersyukur padaNya...hidup saya tenang.damai..dan semakin bahagia...walau tanpa kehadiran sorang 'h'.....yang telah bertukar title ke 'bff'..hi hi hi..selepas 23tahun lebih ..........cukup rasanya hati ni tenang...tanpa gangguannya..kerna sayang..saya korbankan orang yang saya sayangi itu..saya lebih sayangkan kesihatan saya..hidup & nyawa saya...ketenangan saya yang hakiki.....

...umumnya pesakit kanser x digalakkan tension..stress mahupun tegang..hahhaha kan sama semua tu!daripada saya terusan begitu..biarlah ..pengorbanan terakhir saya!!agar 'h' bahagia menyulam kasih barunya...insyaallah..saya dah boleh terima hakikat..dan saya mohon berundur... yang ptg,yang ber4 tidak dinafikan hak..masih punya 'a' spt anak2 yang lain..Tuhan tahu alasan saya beralah......tiada sesal mahupun kesal...................titik.

....namun pagi bertuah ni,kembali dia tersangat kurang ajar...ape perlu saya dilibatkan kalau pun sengketa tu antara mereka...kes RT you alls..sdr jagalah...x perlu masukkan saya juga yek!! penyakit lamanya dah kembali..mms & sms..jadi medium nya nak sakitkan hati saya..hahahhaha..buat malu kaum Adam..x boleh didik hawanya...

...dan saya spt biasa x akan melawan..hape guna melayan yang singkat akalnya...melalak lah meyalaklah..mengongoilah bagai si meroyan..hade haku kesah..

....namun dikesempatan ini..cuba buat teguran pada si Adamnya..hahhah..jawapannya buat saya ketawa..nilah yang dicari..yang diimpi2kan..wanita idaman..akhirnya jawapan ini yang saya temui..mahu x ketawa besar saya...apa jawapannya..biarlah RAHSIA!!!

kasihan..memang terdetik di hati ni..tapi bukan itu pintaku..tapi yang kamu cari...so,kata orang wak kamal...serve you right!!!bukan membalas dendam cuma...itulah doa mereka yang teraniaya.....agar Tuhan tunjukkan segala kebenaranNya.................

pesanan saya dulu...jatuh bangunnya seorang LELAKI....dibelakang,depan,kiri atau kanannya dibayangi oleh seorang WANITA..x kiralah samada..ibu,kakak,adik perempuan,anak2,isteri apalagi simpanannya...dan kini..kata orang 'masin mulut kau'!betul kah?..tepuk dada tanyalah selera....

buat saya..x pulak bertepuk tangan atas kesilapannya..simpati terlalu amat..tapi keegoaan mu membuat saya cuma tersenyum....biarpun permintaan mereka agar saya mengendur kembali.. oh!! tidak!selagi adanya makhluk itu??????sorri...mana mungkin saya nak nyerah nyawa pada mereka..hu hu hu..

...Alhamdulillah,kehidupan saya dah tenang..biar pun halangan kasih yang diterima ...insyaallah.. persahabatan itu akan kekal..biarpun hajat akan kasih sayang yang tidak kesampaian..itu..masih tidak ksampaian...belum tiba masanya..

.... ramai yang menolak..dari bersetuju..biarlah..kami x akan menongkah arus..akan bersama mengikut arus maianan mereka..hanya tuhan yang tahu....selagi ada waktu..ruang..& hayat..
**berkasih sayang x semestinya bersatu..spt kata adq..............

semuga kami tabah..setabah bff melayan simeroyannya...(he he he)
insyaallah..Tuhan mendengar ...

amin.

No comments:

Post a Comment