Wednesday, July 13, 2011

....pusing..pening..sakit.....

....hampir seminggu x jenguk blog....
'M' x de.....
bukan MALAS..tapi MOOD.....
sejak dari Isnin..MOOD macam lari ..
sebab...apa lagi..PBS punye hallah..
Isnin x jadi meeting@ taklimat PBS tu ..so diganti ke hari Selasa....

ho ha hu hi he.....

tu yang dapat...pusing...pening dan sakit..
apa lagi kepala lah!!!!!!
baru dengar taklimatnya...
baru nak berkenalan dgn istilah2..
instrumen..deskriptor....evidens.....& ntah apa2 lagi..
semua main KEY IN.....
segalanya hanya di HUJUNG JARI....
ah!UPSR yang di mansuhkan..
guru tahun 1 yang jadi mangsa...
pioneer bagi PBS...

belum mencuba lagi...
baru mendengar taklimat..cuba memahami....cuba nak apply dalam hidup & masa depan...
hahhahah...sekurang2nya hingga hujung tahun ni...
mampukah saya...????????

adohaiiii....
ikutkan hati & tahap kesihatan saya..
rasa nak angkat tangan menyerah....
x sanggup...takut over tension...
STRESS!!!
saya x nak amik risiko...

tapi persoalannya...
sape nak uruskan untuk saya??????
tu kerja saya......
kalaulah kalau.....
boleh diswastakan.......hahahhaha!!

yang dapat saya buat...
berdoa...
semuga Allah mudahkan buat saya....
berikan saya kekuatan...ketabahan..
& kesihatan yang baik....
saya akan cuba buat yang terbaik..

seperti kata adeq aqilah..
pagi tadi waktu memujuk mama yang dah 'rebeh' x tahan ....
"mama,i know..you can do it..be strong mama....
i know you..you are my mama...."

thanks adq.....
mama akan cuba....
i love you ,moxx,papang & ketok..very much.....
& uurrmmmm......lnmusm2....



No comments:

Post a Comment