Wednesday, June 29, 2011

.....sori..hajat kita belum tercapai..

.....Plannya ari ni nak temankan 'adik naka'l tu...
ala ala ari ni ,ari saya ngn dia.
yelah lama rasa nya x kuar dating ngn dia...
sejak insiden..tut tut tut..
hahhahhah...

.....saya tahu dia dah plan baik punya aktiviti utk bersama saya...
uuurrmmmm ..rasanya ada akt boling...kot!!
selalunya kami movie aje bersama...
saya pun dah berangan..
**dia lagilah agaknya..hihihihi..

.....plannya after skul...
x sabar saya menanti the tyme...
tapi tulah ye...
ada pulak halangannya...
kenalah kanselllllll...
dia keciwa,saya pun!!!

.....x per dik..
kita tunggu jumaat ni..
akak pasti akan sampai hajat awok tuh!!!
insyaallah..............
awok tukarlah plan...
nak ke mana...
insyaallah kita akan melaksanakannya....

4 comments:

  1. WUWUWUW..AJAK CIKMA SKALI..LAMA DH X TGK WAYANG,...NGEE.....

    ReplyDelete
  2. ....hahhahaa...kena buat appoinment....
    x boleh gi sesaing..
    kena take turns...
    memasing ada hari sdr...
    kang gaduh berebut nak pimpin tangan..
    nak duk sebelah2..
    nak manja2...
    so,x leh pg hari yang sama...
    hahhahhahahhaaa........
    okaylah tu kan..
    baru adil..

    ReplyDelete