Thursday, June 9, 2011

...cuti cuti yang dah hampir ke penamat...

...memang rakan2 guru sangat2 bersetuju..
laaaa...." sekejapnya ...CUTI ni......"

hahhahhaaa...
ampun Ya Tuhan..
macam orang yg x tahu bersyukur...
dah di beri rehat 16 hari..masih nak ngomel..
namun selagi namanya manusia..kan..
manusia ni x pernah puas....
gitu juga saya...

...pengisian cuti...
uuurrrmm...

pertama,dah siapkan marking kertas mid year exam..serta kerja2 SKPI
**tapi ada lagi kot ...

kedua..dapat lah rest MIND..& soul...
relaxing lama sikit on bed...pepagi & petang..
**walaupun ada juga ketika2 nya tegang hotak,jiwa & perasaan.....

ketiga ..lebih masa kat rumah..relaxing ngan adq...
dan yang tersayang...
**for sure ngn putih ku juga.....

keempat...dapat join kawan2 gathering SMK SP....
di rumah tok lembago..jumpa CK 100%..& rakan2 yang lain..
sempat..seketika menjejak skul lama..penuh nostalgia & kenangan..
**ada dua memory yang bertentangan...kat sana..
suka & duka..
**tutup buku lama..
**ingat & kenang buku baru tu aje....
hi hi hi hi..

kelima..jumpa teman2 lama...
gumbira dgr cerita terbaru...
sedih & tumpang terharu dgn cerita duka yang di simpan..
gembira tenguk pasangan yang cinta x kesampaian....
tapi akhirnya jodoh tetap ada & bersatu akhirnya...tahniah..
**better late than never....
**rasa2nya ada lagi yang akan tunggu turn...
**love & marriage at the end of the day..
semuga rahmat & keberkatan Allah bersama....
dan akan jadi kenyataan..sahabatku..

keenam..ada masa untuk......
**wink wink**uuwweekk...

ketujuh...diharapkan jadi kenyataan..
balik jenguk mak abah & ke majlis resepsi Raihan & Mohd Shairazi..
**sabtu nanti..

.....adohai...
kejapnya masa.......
anyway..syukur alhamdulillah..
sepanjang cuti saya sihat..
gembira dah tentunya.....
BAHAGIA...
amin........................................................................

2 comments:

  1. ...kan dah kata....kaum guru akan kata cam tu..
    hahhahahhahah...

    ReplyDelete