Wednesday, May 4, 2011

....cuaca mempengaruhi emo...

......sedari jam 4pagi tadi ,saya rasa hujan telah mencurah turun....
sebelumnya,dari petang semalam hingga malam pun telah dicurahi hujan...
dingin sekali....mata kalau dah sejuk2 gini memanglah nak lelap aje..
berat,sebab bila sejuk perut lapar..dah diisi berat...
macam tu juga mata kita....
hahahaaa...

......kat skul pun saya rasa ngantuk sesangat...
x larat nak angkat kelopak mata ni..
betullah macam yang di kata..
mata mudah ngantuk bila sejuk2 hujan..

.....bagi saya,
selain mata ngantuk..emosi juga ada kaitan dgn cuaca..
bila cuaca panas..mulalah x selesa..nak naik aje suhu tu,
nak marah aje..walaupun hanya pada perkara yang kecil...

....uuurrrmmm...
buat saya ari ni..
mmg ada gangguan pada emosi .....
tercuit rasa di hati ni...
petang2 ni!
hahahahaa..
biarlah..
masa dan waktu yang akan menentukan..
saya masih boleh ketawa kan!!
kira okaylah tu...

No comments:

Post a Comment