Thursday, May 19, 2011

....berkatilah kami..

.....hari baru bermula lagi..
semuga Rahmat & berkat Allah sentiasa bersama kami..

Tuhan,syukur di atas segala limpah kurnia Mu..
saya masih boleh bernafas..
saya masih sihat..
saya masih bertenaga...
saya masih punya segala2nya..
rezeki halal & kesihatan yang baik..
kasih sayang & cinta ..
buat & bersama mereka yang tersayang..
yang menghargai saya dalam kehidupan mereka..
biar jauh mahupun dekat..
bersama mahupun terpisah..
yang nyata mahupun yang tersembunyi..
terima kasih kalian..

terima kasih ya Allah...
berkati & rahmati lah kami selama2nya..
semuga kehidupan kami akan lebih di permudahkan lagi..

amin.



1 comment:

  1. kadang2 kita lupa ckp alhamdulillah/terima kasih Allah....
    sering rasa tak cukup....tapi kita tak tahu kita dah cukup segalanya...
    hehe merapu di hari kahmis

    ReplyDelete