Saturday, November 27, 2010

...seminggu telah berlalu..

.....aduhai cepatnya masa berlalu..dah seminggu mak abah kat umah saya...hari ni ,dijangka angah akan antar nnk atuk balik kg semula....tunggu kakak balik dari MSU...insyaallah lepas zohor kot........

...buat anak2..along,adik ,kakak & angah..tq kerana nak tolong mama bersama melayan nnk & atk...

.....buat mak abah..ampun maaf andai banyak kesalahan dan keterlanjuran saya...semasa mak abah bersama saya di sini...maklumlah,saya memang kurang sempurna...banyak kelemahan!!!

...insyaallah andai ada umur,kita boleh bersama lagi.....kalau tidak di PH ni,kita boleh bersama di
SERI BAYU......

.....Ya Allah,Kau ampunkanlah dosa2 kedua ibubapaku...peliharalah mereka sebagaimana mereka telah memelihara ku sewaktu aku masih kecil dulu...berilah mereka kesihatan yang baik....berilah mereka rezeki halal lagi berkat.....panjangkan lah umur mereka...berkatilah kehidupan mereka dunia akhirat....amin....

..mak abah,saya sayang sangat2 pada mak abah...........................................

1 comment:

  1. sapa tak syg mak abah kak ijat?? best kan cuti..hehe

    ReplyDelete