Friday, October 1, 2010

...seminggu sudah...

...Jumaat datang lagi....
seminggu berlalu terlalu pantas rasanya...dimulakan dengan Isnin ...ada perhimpunan mingguan, kemudian Selasa... saya CRK...dikuti dengan Rabu..ada meeting...then Khamis ke UNISEL..ada seminar utk guru Bimbingan & kaunseling...dan dah jumpa Jumaat semula...
Mulai minggu ni,mulai Selasa,saya mengambil alih jadual Pn Zaima...sepatutnya saya menggantikan Pn Izurni..yang cuti bersalin..tapi,berkat pengorbanan Zaima..beliau dah rela naik Yr 5 ..English..so tukarlah antara saya & Zaima...bukan apa,x larat turun naik tangga...TQ Zaima..jasa mu di kenang!
So,saya pegang Yr 1A,1C & 1J English,Yr 1BScience & Yr 1A muzik.......Insyaallah saya akan cuba yang terbaik....buat anak2 didik yang diamanahkan!Semuga sihat & berupaya.....

Esok Sabtu...ada Ko Ko...selepas tu ada jamuan Hari Raya Aidil Fitri untuk guru2 SKPI......
uuurrrmmm macam biasa,guru2 kena masak sendiri menu2 yang telah diTETAPkan ......
Gitulah,setiap guru dah diWAJIBkan membawa / menyediakan makanan secara kelompok!
Huh..kita tgk ajelah hasilnya esok......buat saya,kat dapor tu tadi dah bawa balik 5 bungkus spaggheti..untuk direbus...tu aje yang saya dapat bantu dalam situasi kesihatan yang KURENG memuaskan..kerna simbahan hujan di UNISEL semalam....insyaallah,malam nanti bolelah rebuskan..& semuga esok dah semakin ok..nak pergi jamuan..kwang3......
......mmmmmmm x sabar juga nak merasai jamuan tu .....kita tunggu.......

2 comments: