Monday, October 25, 2010

...minggu dijangka sibuk gaban...

...macamlah saya ni kaki tangan penting!!hahaha..bukan apanyer,sakit hotak masuk mesyuarat tadi...beratur agenda2 nya...piksa x siap lg..markah x de lagi...rekod adab x sentuh lagi..yg penting PIKSA pun start esok...dah berjela2 menda nak kena urus..kesian pada nama2 yg asyik2 diulang sebut dalam meeting tadi...hahahaha..untung orang yang nama seolah2 tercicir.....biasalah..
....esok piksa thn 1 baru bermula.semuga segala yang dirancang akan berjalan lancar...saya pun x pasti sayakah yang kena buat oral & ngisi rekod adab utk BI year 1C,1A,1J and science 1B... yang pasti saya akan menanda kertas BI ke3 kelas tersebut ,Science 1B & 1C...kadang2 malas nak komen2..bimbang komen menjerat diri....mana terdaya ,insyallah saya akan bantu seIKHLASnya...
..hari mesra niaga nanti,saya bertugas bahagian hadiah..milla dah bagi jadual.alhamdulillah,saya ikut aje....x perlulah nak banyak songgeh..adik2 secategory dah mengecualikan saya banyak kali.. Tq sis....Allah juga yang membalasnya..saya berdoa agar hari tersebut saya diberi kesihatan yang baik...

7 comments:

  1. kita buat sedaya mampu jer la kak ijat..

    ReplyDelete
  2. komen jer kak...apa yg rasa betul kita bgtau..apa yg rasa x betul..lagi kta bagitau..wah!!!fire stone pulak cikma ni..:)

    ReplyDelete
  3. ...zimironamia:salam perkenalan kembali.tq sudi ngadap rungutan otai ni..hahahahhaa...

    ...Min:yelah..tapi hotak ni confused...banyak sgt yang dirancang ..takut x tercapai & terjangkau...

    ...Cik Ma:..komen setakat dalam blog je..serik dah nak memandai....

    ReplyDelete
  4. mama...
    i'm so sory..
    min rindu mama.....

    ReplyDelete
  5. ....Min...biasalah tu.salah silap tu mesti ada dalam kehidupan..selagi bernama insan...
    ..semuga min dapat yang terbaik dalam kehidupan mu nanti.....

    ReplyDelete
  6. amin~mama doakan min yer...jage diri elok2 taw...

    ReplyDelete