Thursday, June 17, 2010

...sepetang bersama POI & AIN....

....Alahmdulillah,bersyukur saya ke hadrat Illahi,akhirnya dimakbulkan hasrat nak ketemu POI @ Fauziah Subuh..teman lama,selepas 30 tahun tak bersua kerna masing2 melanjutkan pelajaran.Tq kpd FB kerna telah menemukan kami semula..spt kata Imah,(adik Poi)...Poi menjerit2 bila nampak muka saya di FB.....Plan awalnya,nak date di hj samuri satay kajang.. sambil2 borak boleh pekena satay...tetiba Ain call ajak ke rumah beliau di Bandar Sri Putera.. beriya2 dia ngajak...x nak menghampa kan beliau,kami pun menukar tempat date kami..sajian Ain sungguh menyelerakan. .(x leh tunjuk menu tu lagi..cos,camera women/man,lum up load gambar2) seronok giler sambil makan bercerita ttg kengkawan lama.lagi best,Ain masih ada gambar2 SMSP..apa lagi,saya n Poi selongkarlah...sambil2 tu Ain cuba contact Norlina, Sharimah,Zulkifli Daud....n saya sdr cuba contact Norra,Zaidah n Yusoff Aman..sebelum tu dalam perjalanan dah ngajak Rashid sama..tapi dia kata dia kat tempat sejuk... bercuti! malangnya,sume yg di contact tidak dapat menghadirkan diri..x pelah...Ain kata nxt reunion kat umah dia...ho ho ho..this time,i x nak lepas peluang!insyaallah..
bersua Poi,membuat saya terharu...Poi tidak sihat..dia pernah lumpuh..sebelah kiri..(Poi,samalah kita, saya juga "sakit"di bahagian kiri..)Poi masih terus berusaha berubat n skrg masih berjalan menggunakan tongkat..namun kekuatan n semangat yang beliau tunjukkan amat membanggakan saya..sesungguhnya,saya mjd lebih bersemangat selepas Poi kembali dalam persahabatan kami...teman2 AGPES..& SMSP Alor Gajah..marilah bersama kita berdoa agar kami diberi kekuatan.......begitu juga "apek "....."amoi" juga akan mendoakanmu..amin..

No comments:

Post a Comment